تب ۳۸ و نیم واسه بچه دوساله بده؟ بهش پروفن دادم پایین نیومده تبش

۱۱ پاسخ

پاشو کن با آب ونمک شکمش و با پیشونیش رو

تب بالا خیلی خطر ناک اگر با شیاف و دارو پایین نیاد بدن بچه عفونت زیاد داره

پس حتما ببرش بیمارستان کودکان

بالا مواظب باش شیاف بزار حتما

پیاز و‌حلقه کن بزار کف باش جوراب پاش کن اگ روغن زیتونم داری خم ب کف پاش هم ب شکمش بمال

دستمال رو پیشونیشم بزار
زود تبش میاد پایین

اره عزیزم یکم بالاست،دستمال با گلاب مرطوب کن بذار روی پیشونیش، لباسشو کم کن، هر۴ساعت استامینوفن یا پروفن بده، یا شباف بذار ، اگر یه وقت توی فاصله۴ساعت دیدی کنترل تمیشه خدایی نکرده دکتر ب من گفت میتونی فقط یکبار با فاصله ی دوساعت شباف بزنی یا دارو بدی

شیاف بزار براش

نگران نباش بهش آب سیب، خیار بده ،مدام بهش مایعات بده هی چی میخوره به جز شیر، لباسشو کم کن پاشویه کن

آره بالاست
حواست بهش باشه پیشونی و زیر بغل و رو شکمش رو دستمال مرطوب بذار

عزیزم اب درمانی خیلی خوبه شیافت هم خوبه برای تب بالا

شیاف نمیشه بزاری یه نصفه

سوال های مرتبط