به پسرم استا دادم پروفن دادم شیاف گذاشتم تبش پایین نمیاد چیکار کنم خیلی میترسم

۱۵ پاسخ

اصلا تب و پشت گوش ننداز خدایی نکرده کار یبار میشه

بهنر شد تبش؟

بردمش بیمارستان

حتما زیر بغل و کشاله ران و زیر گردن روی شکم رو دستمال خیس بذار
خیلی موثره

ببرش دکتر حتما، بیمارستان کودکان شبانه روزیه و الان هم دسترسی بهش راحته
ولی دختر من کلا با استامینوفن ساده یا شیاف استامینوفن تبش پایین نمیاد، یا باید شربت پروفن کودکان بخوری، یا استامینوفن ۵۰۰، یا دکتر گفت شیاف دیکلوفناک ۵۰ رو یک سومش زو بکن بعد بذار.

ببرش دکتر خدایی نکرده تشنج میکنه

تبش چنده؟
ببرش تو حموم بغلش کن، بشین زیر دوش اب ۳۷درجه...
اب یه جوری باشه که دقیقا هم دمای بدن خودت باشه یا با اب ۳۷درجه دستمال خیس کن،بزار زیر گلوش،زیر بغلش و جای کشاله رانش...
اگر پایین نیومد حتما حتما
ببرش اورژانس بیمارستان‌.

با شیاف نیومده حتما برو دکتر

سریع ببرش دکتر.اصلا واینساک صبح بش فلان بشه تب شوخی بردارنیست

رو شکمش دونه دونه قرمز نزده ؟

پیاز رنده کن عصاره شو بمال کف پاش
لباسشو درار درحد یه رکابی
پاشویه و دستمال مرطوب بذار زیر بغل و روی پیشونیش
گلاب اسپری کن رو بدنش

پیاز حلقه کن بزار کف پاش جوراب بپوشون
شیافش رو هر ۶ساعت بزار

تب خطرناکه وقتی با اینا کنترل نشده باید ببری دکتر دیگه

پاشوییع کن تندتند مایعات بده لباسشو کم‌کن خونه رو خنک کن

خب ببرش دکتر وقتی تب پایین نمیاد یعنی عفونت بدنش بالاس عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و یزدان مامان شاهان و یزدان هفته بیست‌وهشتم بارداری