من ۳۰،۳۱ روزس اکثرا ۱۷یا۱۸ تخمک گذاریمه
من 30 روزه ست ولی 13 سیکلم تخمک گذاریه.. به نظرم یه بار سونو روز 12 سیکلت برو فولیکول و ازاد شده یا نه و کی نیشه و همه چی بهت میگه
برای بهتر دونستن باید کیت تخمک گذاری بزنی
من ۳۲ روز ۱۹ تخمک گذاریمه ولی کیت نزدم دقیق نمیدونم
من ٣٠ بودم روز ١٧ تخمک گذاریم بود. منتهی دقیق تر بخوای حساب کنی باید کیت تخمک گذاری استفاده کنی چون ممکنه هر ماه یکی دو روز جا به جا بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.