انشالله که چیزی پیش نمیاد…سونو ان تی و انومالی رفتی مشکلی نداشته اگه رشدش هم خوب باشه بخیر گذشته…
چه دکتر بدی …سه ماهه اول بارداری عدد تی اس اچ بالای ۳ باید دارو مصرف بشه…
عزیزم عدد تیروئید به ماه و هفته خیلی ربط داره، در اواخر سه ماهه دوم و در سخ ماهه سوم تا ۴ میتونه باشه، ۴ لب مرزه
من ماه پیش ۴ بودم غدد بهم دارو نداد، ولی گفت دوباره آزمایش بده یکماه دیگه، این ماه آزمایش دادم ۴.۲ شده بود،گفت هنوز هم میشه دارو نداد چون از رنج فقط ۲دهم بالاتر رفتی ولی من محض احتیاط بهت دارو میدم، لووتیروکسین ۵۰ داد اونم فقط هفته ای ۳ روز. باز ماه بعد دوباره باید آزمایش بدم
وا چرا اونموقع نفرستادت؟ مال من ۳/۳ بود فرستادنم
من ازمایش های اولین نشون نداد که تیروئید دارم یا نه
این ازمایش قند خونی که دادم تیروئید3/9 بود که دکتر برام قرص لووتروکسین 50نوشت
نمیخوام بترسونمت ولی گفت برای خودت خطری نداره ولی برای بچه خطر داره
کلم نخور هر کلمی که میخواد باشه اصلا مصرف نکن
و کره بادام زمین گفت به هیچ وجه مصرف نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.