۵ پاسخ

من ۱/۸ هستم دارم قرص میخورم، باید پیش متخصص غدد بری اونا بهتر میدونن تا دکتر زنان

برا منم۳ونیم بود دکترم گف فعلن خوبه قرص نمیخاد . من همش تو فکرمش

من اتفاقا تازه ازمایش تیروئید دادم ۲.۵ بود
برای زن باردار سه ماهه دوم و سوم باید زیر ۳ باشه

براي منم همين بود دارو نداد چون زير ٣ بود،بعد ٢ ماه ازمايش دادم ٢/٥ شد ،اومد پايين

من سر دخترم کمکاری تیروید داشتم. هوشش نسبت ب همسن و سالاش بهتره

سوال های مرتبط