من ۱/۸ هستم دارم قرص میخورم، باید پیش متخصص غدد بری اونا بهتر میدونن تا دکتر زنان
برا منم۳ونیم بود دکترم گف فعلن خوبه قرص نمیخاد . من همش تو فکرمش
من اتفاقا تازه ازمایش تیروئید دادم ۲.۵ بود
برای زن باردار سه ماهه دوم و سوم باید زیر ۳ باشه
براي منم همين بود دارو نداد چون زير ٣ بود،بعد ٢ ماه ازمايش دادم ٢/٥ شد ،اومد پايين
من سر دخترم کمکاری تیروید داشتم. هوشش نسبت ب همسن و سالاش بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.