برای من ۴.۴بود قرص میخورم شده ۱.۸
من ۸ بوده ۵ بوده
نه قرص میده
واسه من ۴ بود تو آزمایش قند مشخص شد اول بارداری م ۲.۵ بود بعد شد ۴ ی ماه بعدش شد ۳ هفته دیگه هم ی ماه میشه گذشته باید آزمایش بدم
تو آزمایش من تا 7 نرمال بود. ولی دکترم گفت برای بارداری زیر 3 باید باشه. نشون متخصص بدید.
تیروئید بالا واس بچه ضرر داره منم از اول بارداری ۵/۵بود قرص خوردم تا رسید به ۲ و نرمال شد ولی دکتر گفت باید تا اخر بارداری ادامش بدی نمیشه قط کرد فقط دوزشو کم کرد
سلام عزیز من اول بارداری کم کار 3 و خورده ای بود بهم قرص داد روزی یکی تا آخر بارداری بخورم نرمال هم شد گفت با قرص نرماله و من هنوز دارم میخورم
عزيزم من از قبل تروئيد داشتم سه ماه تحت درمان بودم بعد اقدام كردم و زير نظر دكتر غدد بودم از اوش قرص رو بايد بخوري حتما نخوري ضرر داره بايد بايد بخوري الان من ديروز بعد دو ماه وقت ويزيت داشتم از ٢ شده ٤ دكتر گفت با حاملگي بخاطر هورمون ها ميره بالا بايد دوز داروهاتو ببريم بالا من هر صبح ناشتا يدونه ميخوردم الان چون رفته بالا ٤ شده دكترم گفت هر روز يدونه بخورم پنجشنبه و جمعه دوتا بخورم
گلم نگران نباش برو زير نظر دكتر غدد باش حتما و از همه مهم تر قرصتو بايد بايد حتما بخوري
بستگی به آزمایشات داره. بین چند تا چند نرمال باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.