۹ پاسخ

برای من ۴.۴بود قرص میخورم شده ۱.۸

من ۸ بوده ۵ بوده

نه قرص میده

واسه من ۴ بود تو آزمایش قند مشخص شد اول بارداری م ۲.۵ بود بعد شد ۴ ی ماه بعدش شد ۳ هفته دیگه هم ی ماه میشه گذشته باید آزمایش بدم

تو آزمایش من تا 7 نرمال بود. ولی دکترم گفت برای بارداری زیر 3 باید باشه. نشون متخصص بدید.

تیروئید بالا واس بچه ضرر داره منم از اول بارداری ۵/۵بود قرص خوردم تا رسید به ۲ و نرمال شد ولی دکتر گفت باید تا اخر بارداری ادامش بدی نمیشه قط کرد فقط دوزشو کم کرد

سلام عزیز من اول بارداری کم کار 3 و خورده ای بود بهم قرص داد روزی یکی تا آخر بارداری بخورم نرمال هم شد گفت با قرص نرماله و من هنوز دارم میخورم

عزيزم من از قبل تروئيد داشتم سه ماه تحت درمان بودم بعد اقدام كردم و زير نظر دكتر غدد بودم از اوش قرص رو بايد بخوري حتما نخوري ضرر داره بايد بايد بخوري الان من ديروز بعد دو ماه وقت ويزيت داشتم از ٢ شده ٤ دكتر گفت با حاملگي بخاطر هورمون ها ميره بالا بايد دوز داروهاتو ببريم بالا من هر صبح ناشتا يدونه ميخوردم الان چون رفته بالا ٤ شده دكترم گفت هر روز يدونه بخورم پنجشنبه و جمعه دوتا بخورم
گلم نگران نباش برو زير نظر دكتر غدد باش حتما و از همه مهم تر قرصتو بايد بايد حتما بخوري

بستگی به آزمایشات داره. بین چند تا چند نرمال باشه

سوال های مرتبط