۶ پاسخ

تیروئید هیچ ربطی نداره ولی قند شاید

تیروئید که در بارداری برای تغییرات هورمونی هست و مال شما خیلی زیاده باید حتما قرص بخوری ،ولی قند هم از شیرینی خوردنه هم عصبیه

اعصاب روی همچی اثر داره

نه ربطی نداره

بله من چند ساله تیرویید دارم دکتر بهم گفت تیروییده عصبیه🥺‌
خدا از گناه باعث و بانیش بگذره مرد رفت برای ما تیرویید تحفه گذاشت
قند هم میتونه عصبی باشه کلا اعصاب خیلی روی بدن تاثیر داره

تیروییدت خیلی بالاست باید یک و دو باشه دارو میخوری؟

سوال های مرتبط