۷ پاسخ

اره فاصله بین بینی و لبت زیاد شده خیلی ب نظرم‌.کلا هر کس عمل میکنه اینجور میشه

وایییییییی چ قشنگ شده خواهرت پیش کی عمل کرده؟؟

خب ورم داره گلم نگران نباش

خب اونا ورمه من از شما بدتر بودم

لبت ورم داره ،

ببین …

تصویر

اوه عزیژم من بینیمو ۹ماه عمل کردم تازه داره جا میوفته پیش کی عمل مردی

سوال های مرتبط