نترس گلم درسته درد داره شاید خیلی شاید کم،، ولی بدن زن ساخته شده واسه طبیعی زایمان کردن، به این فکر کن بعد چن ساعت بدون هیچ دردی بچت بغلته و داری بهترین لذت دنیارو میبری 🥹🥰😍
ماما خصوصی بگیر
هنوز یک ماه مونده گلم🚶♀️توکل بر خدا اتفاقا زایمان طبیعی مفید تره زودتر سرپا میشی
بچه باهوش تره تو زایمان طبیعی
هرچی ات و اشغال و عفونت تو بدن هست حین زایمان خارجمیشه
به بچت حس محبت مادرانه بیشتری داری🤌🥺❤️امیدوارم تونسته باشم ارومت کنم
طبیعی بهترین نوع زایمان منک صدبار برگردم عقب میرم طبیعی.
دردش بدتر از درد پریودی هم نیس اخه منک هزاربارم زایمان کنم انتخابم طبیعی
بنظر من سز وحشتناکه😐
من چیزی نمیگم فقط یک کلمه اینکه تا سر بچه بیاد بیرون تموم دردات میره و می ارزه به اینکه وقتی میزارنش رو شکمت و میبینیش
اصلا استرس نداشته باش
چرا بترسی آخه
تو یک مادری عزیز دلم🥰
زایمان طبیعی اونقدرا وحشتناک نیست
فقط باید آگاهی و آمادگی ذهنیت رو بالا ببری،حتما ماما همراه بگیر که شدیدا به دردت میخوره.
ببین من سه تا زایمان طبیعی داشتم.اگه زایمان چیز سختی میبود که من انتخاب نمیکردم سه تا زایمان طبیعی داشته باشم😉😆
این زایمانم انگار نه انگار زاییدم😅ماشالله تمام کارای خودمو و بچمو خودم کردم که مادرشوهرم میگه وضعیت ما بیشتر به زایمانیا میخوره تا تو🥲🤭
توکل به خدا کن به ائمه توسل کن ماه آخرته سوره انشقاق زیاد بخون.بهش فکرم نکن دیگه.
به اونجایی فکر کن که بلافاصله بعد از زایمانت نی نی روی سینته😭😍خیلی حس خوبیه وصف ناپذیره🥲
نگران نباش گلم هنوز یه ماه مونده واسه من وتو نباید از الان استرس زایمانو داشته باشیم. به نظرم. اگه با امادگی بالا و اسودگی خاطر بری واسه زایمان سختیش خیلی کم میشه واست .. تو سعی کن کم کم تمرینات لگن و زایمان راحتو شروع کنی که سخت نباشه واست موقع زایمان .. عوارض سز خیلی بیشتراز طبیعیه گلممم طبیعی هزاربار بهتر از سزه
یکاریش کن برو همون سزارین
منم یکم استرس دارم ولی با خودم میگم من میتونم
عزیزم
موقع زایمان برا ما چشم انتظارا هم دعاکن، دعاکن دامنمون سبزشه و دلمون شاد🥺🥺
خدا مطمئنا کمکمون میکنه🫠🫶🏻💙
به این فکر کن نی نی خوشگل تو قاره بغل کنی موقع زایمان فقط ذکر بگو تا خدا کمکت کنه انشالله به خیر میگذره
عزیزم استرس درسته داری تجربه اولته فکر کنم و..ولی بدون اینکه میگن بدن زن پایه زابمان طلبیع ساخته شده همینه! ینی عین درد پریودی ک میکشی همون باور کن مقدارش شاید بیشتر بشه ولی نمونه چیز تعجبی نیست انکار پربودن دیر شده باشه درد زیاد داری همونه فقط باید ورزش بلد باشی و تنفس شکمی درست بتونی کنترل کنی ایندقرم میهن میزنن و کار و اکسیژن و..نمیفهمی ینی از درد خوابت میگیره فکر کن من موقع ورزش چشمام میبستم ایندقر پچول خواب میشدم
بخدا سزارین وحشتناک تره، هنوز خیلی وقت داری که ،انشالله از هفته ۳۶به بعد حرکات قبل زایمان رو که شروع کنی بری راحت میزای و عاشق زایمان میشی،انقدر کیف داره که ،من بچم4100بود انقد زایمان طبیعی ایم خوب بود که فقط دلم میخواد یبار دیگه تجربه اش کنم ولی دیگه نمیشه 🥲
تخم بزار🦦
اخ فکر همین الان من منم خیلی میترسم بچم بریچه دعا میکنم بریچ بمونه سزارین شم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.