میگیره صبور باش تا سه چهار روز همینجوری هستن منم چقدر غصه خوردم و گریه کردم که بچم نمیتونه شیر بخوره و گریه میکنه ولی الان زیاد نیست همچنان ولی از اونموقع بهتره
اگه دیدی سیر نمیشه شیرخشک کمکم بده بهش تا شیرت بیاد ولی یا بریز رو سینهت یا با قطره چکان بده بهش
ببین تا شیرت بیاد حتما شیر خشک بده تا پی پی کنه وگرنه بچه ات زردی میگیره من اشتباه کردم بچمو گرسنه نگه داشتم که حتما سینه خودمو بگیره بچه رفت تو دستگاه
مال من هنوزم نمیتونه خوب بگیره
به سلامتی عزیزم مگه قرار نبود ۲۶ ام به دنیا بیاد؟
طبیعی زایمان کردی؟
من شنیدم میگن شیر خشکو با قطره چکون یکم بچکون تو دهنش یا بمال رو سینت میگیره
دیگه نمیدونم چقدر راسته
حداقل سه روز باید صبوری کنی و مدام ببری زیر سینه معمولا روز سوم به بعد سینه ها پر شیر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.