۶ پاسخ

زیاد اب نمیخوره یعنی در چه حد؟پسر من تا دلت بخواد اب میخوره😂

من با لیوان he or she میدم خیلی خوبه خودش مستقل شده بر میداره اب میخوره

با نی بده همشم میخوره

من بعد از قطره هاش میدم اصلا نمیخوره مگه اینکه واقعا داش بخاد که نصفشم میریزه

دختر منم لب به آب نمیزنه یه کم طعم دارش میکنم بهتر میخوره با گلاب و یه کوچولو شکر

بالیوان بهش میدم اوایل سختش بود الان عادت کرد راحت میخوره

سوال های مرتبط