زیاد اب نمیخوره یعنی در چه حد؟پسر من تا دلت بخواد اب میخوره😂
من با لیوان he or she میدم خیلی خوبه خودش مستقل شده بر میداره اب میخوره
با نی بده همشم میخوره
من بعد از قطره هاش میدم اصلا نمیخوره مگه اینکه واقعا داش بخاد که نصفشم میریزه
دختر منم لب به آب نمیزنه یه کم طعم دارش میکنم بهتر میخوره با گلاب و یه کوچولو شکر
بالیوان بهش میدم اوایل سختش بود الان عادت کرد راحت میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.