متم خیلی دلم میخاد ک اولین ساله ببرمش ولییییی دخترم تا ۱۱اینا میخابه اخه
آره حتما
نه عزیزم نمیبرم
هم اینکه ویروس زیاد شده هم گرمه هم شلوغه
من براش لباس گرفتم
ولی مثل چی از ویروس میترسم
خدا یا منو اندگی شجاع کن
خیلی دلم میخواد کی هست
ان شاء الله آره
بچه هم نداشتم خودم هر سال می رفتم
لباس ندارم براش
ولی حتما میبرم
من نه
چون پسرم تو بیداری شیر نمیخوره باید بخوابونمش توی سکوت مطلق بعد شیر بخوره
اونجا برم ب کی بگم شیش اصلا حرف نزنین نوحه نخونین😂😂
ولی توحالت کلی دوس داشتم ببرم
اره خیلی دوست دارم ببرمش
کِیه عزیزم ؟ خیلی دلم میخواد ببرم
اره شاید بردم
شیرخوارگاه براچی؟🤔🤔
منم شوهرم خونه بود میرفتم بچهامکوچیکن حیلی دوس دارمپسرمو ببرم دخترمو هرسال میبردم
فععععک نکنم شوهرم سرکاره با دوتا بچه کوچیک سخته ولی خیلیییی دلم میخاد😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.