۹ پاسخ

دستکش نخی بپوش روی پاهاتم‌یه پارچه نرم بنداز خیلی کمتر لیز میخوره

چشم مرسی مامانا ممنون از نظراتتون😊

منم میترسم

منم هنوز نمیتونم سخته میترسم لیز بخوره

من‌ از یک‌ ماهگی بردم

رو پام پارچه مبندازم

عزیر حوله ضخیم بزار تو تشت، بنشون اونجا و بگیرش با ی دستت، یه تشت کوچیکم اب بزار و کاسه، با اون بشورم یا لوله اب، توش جوراب بزار فشارشم کم کن ک اروم بریزه،خیلی راحته

با شلوار برو اون موقع لیز نمیخورخ

من بچه هامو همش خواهرم حموم میکنه خودم میترسم

سوال های مرتبط