۶ پاسخ

دیروز هامین بالا آورد من و باباش ویروس گرفتیم.
زنگ زدم دکتر بهش شربت دمیترون داد گفت تا نیم ساعتم هیچی نخوره.یه آمپولم داد گفت اگر دوباره بالا آورد و بدترشد ببرید بزنین.
من همون دمیترون دادم اکی شده ولی امروز تب داره

اگه شام سنگین ندادی بهش احتمالا ویروس گرفته

ببرش دکتر

من دخترم به خاطر گرما بالا میاورد...اگه مریض نیست گرمشه....

ویروسه
شربت دمیترون(اندانسترون) بهش بده

ببرش دکترویروس هست دکتربه دخترمن واسه استفراغ قطره متوکلوپرامیدداد البته دخترمن بعدشم اسهال شدکه بهش قرص لوپرامیدباشرت مترانیدازول داد

سوال های مرتبط