رفتم برای سزارین دعام کنین مامانا خیلی استرس دارم🥲

۱۷ پاسخ

ان شاءالله به خوبی وخوشی زایمان کنی و بیای خبرای خوش بهمون بدی عزیزم

سلام عزیزم زایمان کردی شما ؟؟

ایشالا بسلامتی زایمان کنی و بغل بگیری عزیزم

انشالله بسلامتی زایمان کنی گلم 😍💋

ان شالله بسلامتی عزیزم

انشاءالله به سلامتی تموم میشه زودی تموم میشه کدوم بیمارستان رفتی؟😍😍

ان شاءالله بسلامتی زایمان کنی

ایشالا ب سلامتی اجی دعا کن منم امروز سزارین شم

بسلامتییی

اصلن نگران نباش نه درد داره نه هیچی فقط کیف و کن لذت ببر با لب خندون برگردید ان شالله 🥰

بسلامتی عزیزم ♥️

بسلامتی انشالله وقت کردی اومدی از تجربه زایمانت تعریف کن

به به ب سلامتی عزیزم ❤️ درخواست میدم قبول کن بعدا بگی چجوری بوده سزارین 😄

ان شاءالله به سلامتی زایمان کنی نی نی کوچولوتم سالم به دنیا بیاد

سلام، ایشالا به سلامتی و دل خوش😘

خدا پشت و پناه خودتو و نی نیت...❤️

انشالله بسلامت نی نی قشنگتو بغل کنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🥰و دایان❤ مامان دلوین🥰و دایان❤ ۱ ماهگی