برای ناهار بچه تون چی میپزین🫠

۵ پاسخ

حلیم میذارم

قیمه اونم همش دوقاشق مربا خوری میخورع🥲

خوراک لوبیا گذاشتم اولین بار

لوبیاپلو

من برا اولین بار یه غذا دیدم اونو گذاشتم

هویج و خورده برنج محلی رو میپزی با زرده تخم مرغ آبپزشده میکس میکنی و کره

ببینم میخوره یا ن🫠

سوال های مرتبط

مامان جوجه صورتی 🐣💖 مامان جوجه صورتی 🐣💖 ۱۳ ماهگی