خانوما سونوگرافی نوزاد بندرعباس کجا ببرم خوبه ؟

۲ پاسخ

من رفتم مهسا عسگری کارش خوب بود دستگاهاشم پیشرفته بود

فک کنم دکتر بابایی بود من بردم دکترگفت اونجا ببرش

سوال های مرتبط