۳ پاسخ

باز بچه هستدکتر ببری بهتره

عسل هم خوبه ردش هم نمیمونه

ببرش دکتر واسش پماد میزنن پانسمان میکنن انگشتاش بهم میچسبه بد میشه پوستش نازکه ، دختربچه ست جدی بگیر بزرگ میشه حرفت میزنه

سوال های مرتبط