خانوما آزمایش nt همون غربالگریه؟

۳ پاسخ

سونو انتی در کنارش یه آزمایش داره که بهش میگن غربالگری جفتش باید تو یه روز انجام بشه اول سونو بعد با جوابش میری آزمایش میدی....انشالله جواب آزمایشت خوب بود دیگه نیازی نیست در کنار سونو بعدی که آنومالیه آزمایشش رو بدی همون غربالگری دوم

بله عزیزم

بله غربالگری اول
سونو ان تی و آزمایش

سوال های مرتبط

مامان پسرم وتودلی💞 مامان پسرم وتودلی💞 ۴ ماهگی
مامان نی نی دخترم😍 مامان نی نی دخترم😍 ۵ ماهگی
مامانِ دوقلوهام مامانِ دوقلوهام قصد بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی💙🍓 مامان توت فرنگی💙🍓 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته یازدهم بارداری