۵ پاسخ

نه نیازی نیست ناشتا باشی

اگه منظورت ازمایش خون غربالگری اول و سونو ان تیه.نیاز به ناشتایی نداره

ن لازم نیس ناشتا باشیم

نه عزیرم آزمایش ان تی ناشتایی نداره، فقط اول سونو انجام بده با جواب سونو برو آزمایشگاه

به من گفت ۴،۵ساعت ناشتا باش

سوال های مرتبط

مامان کیان و تودلی مامان کیان و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان دلوین 🪽❤ مامان دلوین 🪽❤ ۲ ماهگی
مامان 🌼🌻🌻🌼 مامان 🌼🌻🌻🌼 هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان🥰🧿 مامان شاهان🥰🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسری🐣💙 مامان پسری🐣💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری