خانوما واسه آزمایش nt باید ناشتا باشم؟

۱۲ پاسخ

نه عزیزم

نه ناشتایی لازم نیس

نه غذا بخور بعدش رفتی با خودت نوشابه ببر بخور ک به حرکت بیفته دکتر دقیق نگاه کنه

نه ناشتا نبا باشی

نه نیازی نیس

نوچ سیر باش

نه عزیزم مهم نیس ولی چیز سبک بخور

لازم نیست
ولی برای آزمایش سعی کن غذای ک میخوری چرب نباشه

آزمایش ان تی برای چیه

نه غدا بخور بعد برو

نه نیاز نیست عزیزم

نه لازم نیست

سوال های مرتبط

مامان ژاویا🩵 مامان ژاویا🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان آراد💙 مامان آراد💙 ۱ ماهگی
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی