مامانا nt چیه آزمایشه یا سونو برای چه کاریه
نه عزیزم انتی فقط باید چیز شیرین با اب فراوان بخوری برا سونوگرافی.ازمایش هم ناشتا نیس
نه اصلا صبحانه کامل بخور با خودت نوشیدنی شیرین و چیزای شیرین ببر که بچه خوب بیدار بشه
نه عزیزم اتفاقا صبحونه مقوی بخور،ابمیوه شیرین هم با خودت ببر
نه عزیزم
نه عزیزم ربطی نداره
نه عزیزم
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.