خانوما فردا میخوام برم nt باید ناشتا باشم؟؟؟

۸ پاسخ

مامانا nt چیه آزمایشه یا سونو برای چه کاریه

نه عزیزم انتی فقط باید چیز شیرین با اب فراوان بخوری برا سونوگرافی.ازمایش هم ناشتا نیس

نه اصلا صبحانه کامل بخور با خودت نوشیدنی شیرین و چیزای شیرین ببر که بچه خوب بیدار بشه

نه عزیزم اتفاقا صبحونه مقوی بخور،ابمیوه شیرین هم با خودت ببر

نه عزیزم

نه عزیزم ربطی نداره

نه عزیزم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری