سلام فردا میخوام برم ntباید برای آزمایش ناشتا باشم

۴ پاسخ

ن گلم نیازی نیس
واسه سونو ی کاکائو بخور ک نینیت تکون بخوره

نه من عصر رفتم

من پرسیدم گفتن نیازی نیست

ن نیاز نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری