ن عزیز برا هیچ کدوم ن سونو ن ازمایش نیاز ب ناشتایی نیس
برا سونو هم وقتی داری میری مطب یچیز شیرین با خودت ببر اونجا بخور بعد جواب سونو رو ک گرفتی با خودت میبری ازمایش بدی من سونو رو ی روز دادم ازمایش رو ی چند روز بعد هر دوتا هم بعدظهر
نه نیاز ب ناشتایی نداره . اول باید سونو انجام بدی و برای سونو اگ قند ندارین ی ابمیوه طبیعی شیرین بخورین و بعدش با برگه سونو برین آزمایش خون بدین .
با خودت یه رانی هلو نوشیدنی شیرین ببر اونجا وسطش دکتر میگه یچیز شیرین بخوری تا بچه اونوری بشه
نه ،ناشتا لازم نیست
ن بابا برعكس مثانت بايدپرباشع يه چيزشيرينم قبلش بخور
نه عزیزم ناشتایی نداره
یه چیزی شیرین بخور
سونو رو انجام دادی جوابشو بگیر ببر آزمایشگاه آزمایششم انجام بده
برای ان تی میتونی صبحونه مهم نیست برا ازمایش نباید بخوری
نه فداتشم فقد باید برگه سنو رو داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.