۷ پاسخ

نیاز نیس ناشتا باشی

اگر جز ازمایشاتت قند هم ثبت شده باشه باید ناشتا باشی قبل از اینکه بری انتی نوبت بگیری برا ۱۳ هفته از ازمایشگاه بپرس که ایا قند رو دکتر جز ازمایشات انتی ثبت کرده یا نه

برای سونو هم بستنی بخور ک بچه بیدار باشه

صبحانه بخور مشکلی نیس

اتفاقا قشنگ بخور بچه بیدار شه

نه صبحانه کامل بخور قبلسم یه چیز شیرین مثل رانی بخور تا بچه بیدار باشه

مشکلی نداره من غروب رفتم

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری