برای سونو ان تی ناشتا باید باشی چی باید بخوری

۶ پاسخ

صبحونه مفصل بخور عزیزم . گرسنه نباشی .
۱۵ـ۲۰دقیقه قبل انجام سونو هم یه چیز شیرین بخور من بستنی و آبمیوه هلو خوردم خیلی خوب بود

ن باید صبحانه کامل بخوری اونجا هم ی چیز شیرین بخوری ک بیدار بشه بچه

نه نیازی به ناشتایی نداره فقط قبل اینکه بری تو برا سنو هم باید چیز شیرین بخوری هم باید مثانت پر باشه

نه نیازی نداره

نه نیازی نیست به ناشتاایی فقط شب قبلش چیزای نفاخ نخور

نه ناشتایی نداره ، یه چیز شیرین ببر بخور من خرما خوردم قبل سونو

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری