برای سونو ان تی باید ناشتا بریم؟؟

۶ پاسخ

هنوز یه سال نشده خودت فراموش کردی ؟ باید غذای خوب و بدون نفخ بخوری

ن گلم ی چیز شیرین بخور

ن اگ صبح میری یه صبحانه مقوی بخور کامل هم بخور ولی زیاده روی نکن یه چیز شیرین هم مثل آبمیوه ای چیزی هم با خودت داشته باش

عزیزم سونو چه ربطی به ناشتا بودن داره .درعوض باید یه چیز مقوی هم بخوری چیزای شیرین هم بخوری بچت خوب معلوم شه

ن عزیزم باید چیز شیرین بخوری بچه بیدار باشه

نه غذا بخور اما زیاده روی هم نکن

سوال های مرتبط

مامان مهوا🌙 مامان مهوا🌙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ویهان🦕🩵💙🍼 مامان ویهان🦕🩵💙🍼 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ابراهیم👶😘🐤💙 مامان ابراهیم👶😘🐤💙 هفته سی‌وچهارم بارداری