مامانا واسه انتی ازمایش ان تی باید ناشتا بریم؟

۷ پاسخ

نه گلم

نه نیازی نیست اول سونو انجام بده بعد باهمون برگه برو ازمایشگاه

نه نیازی نیست

فک کنم اول سونو انجام میدی
بعدش هر ساعتی باسه میتونی آزمایش رو بدی

نه جانم بعد سونوگرافی باید بری برگه سونو هم همراهت باشه

نه نیازی نیست ناشتا باشی

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نفسام و تودلی مامان نفسام و تودلی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان Meylan مامان Meylan هفته نوزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان ❤️دل آرا❤️🎀 مامان ❤️دل آرا❤️🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فسقل مامان فسقل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته دوازدهم بارداری