دوستان برای سونو ان تی باید ناشتا بود؟

۴ پاسخ

ن اتفاقا حتما صبحانه خوبی بخور مثلا دوتا تخم مرغ ترجیحا آبپز

نه اتفاقا باید چیزای شیرین بخوری مثل بستنی و نوشابه

نه سونو و نه آزمایشش هیچکدوم ناشتایی نداره

خیر سونو ناشتایی نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابراهیم👶😘🐤💙 مامان ابراهیم👶😘🐤💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان وانیا  و  مانیا مامان وانیا و مانیا ۳ ماهگی
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری