دوستان برای آزمایش ان تی باید ناشتا باشی؟؟؟

۹ پاسخ

نه من بعد از ظهر رفتم

نه لازم نیست

نه بعد سونو برو آزمایش

خير وقتي بايد يه خوراكي شيرين قبل غربالگري بخوري و بعدش با جوابش بري ازمايش پس نيازي به ناشتا بودن نيست

نه چون باید یچیز شیرین بخوری ک بچه تکون بخوره

اره من ناشتا بودم

نه لازم نیست

من که ناشتا گفته بودن

سلام ن لازم نیست
با برگه سونو برو ازمایش

سوال های مرتبط

مامان کیان و کارن مامان کیان و کارن هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سلین خانم🩷 مامان سلین خانم🩷 ۸ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان وانیا  و  مانیا مامان وانیا و مانیا ۳ ماهگی
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری