برای آزمایش ان تی باید ناشتا باشم؟

۱۱ پاسخ

نه نیازی نیست

نه فقط برا سونو یه کوچولو چیز شیرین بخور

نه عزیزم اتفاقا باید صبحانه رو کامل بخوری،من وقتی رفتم برای سونو انتی مسول پذیرش گفت صبحانه رو کامل خوردید؟
و اینکه حتما همراه خودتون اگه قندتون بالا نیست یه چیز شیرین مثل ابمیوه ،شکلات ببرید
اگر هم قندتون بالای شیر کاکائو بگیرید ببرید

من دیروز سونو دادم دیگه الان میخوام برم آزمایش بدم گفتم بپرسم باید ناشتا باشم که خداروشکر نیست چون خیلی صبح گرسنم میشه

نه نیازی نیست

نه فقط شکلات همراهت باشه یا ی خوراکی شیرین اونجا باید بخوری

نه نیاز نیست

نه عزیزم

نه گل

سلام عزیزم اول سونو میرید بعد آزمایش که برای سونو حتما یه چیز شیرین باید خورد بازم بزار نظر بقیه روبخون

نه نمیخواد

سوال های مرتبط

مامان سلین خانم🩷 مامان سلین خانم🩷 ۸ ماهگی
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان وانیا  و  مانیا مامان وانیا و مانیا ۳ ماهگی