برای آزمایش ان تی باید ناشتا باشم یان؟

۷ پاسخ

ن عزیزمم

۱۳ هفته ای؟

نه عزیزم فقط میگن بهتره ۲ساعت قبلش چیز چربی نخورده باشی

ازمایش خون ان تی ناشتا بودم سونو رو میتونیم غذا بخوریم

خیر نیازی نیس

نه ناشتایی نمیخواد بعد سونو برو ازمایش

نه نیازی به ناشتا بودن نیست
حتی یه چیز شیرین بخور

سوال های مرتبط

مامان سلین خانم🩷 مامان سلین خانم🩷 ۸ ماهگی
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان وانیا  و  مانیا مامان وانیا و مانیا ۳ ماهگی