سلام
برای سونو اولیه ntباید ناشتا باشی؟

۶ پاسخ

نه فرقی نمیکنه

سونو رو میشه طرف صبح انجام داد؟

نه ناشتایی نمیخواد

نه نیاز نیس برا سنو اگه دیابت نداری یه نوشیدنی شیرین هم بخور ک بچه تکون بخوره

نه لازم نیست

نه لازم نیست

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرام🩵😍 مامان پسرام🩵😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان شایلی مامان مامان شایلی ۵ ماهگی
مامان محمدماهبد💙🧸 مامان محمدماهبد💙🧸 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری