سلام برای سونو ntباید دکتر بنویسه ؟

۴ پاسخ

دکتر نسخه بده،با بیمه محسوب مبشه. وگرنه ازاد هم بری سونوگرافی انجام میدن با هزینه ازاد
البته بیمه تامین اجتماعی خیلی با ازاد فرقی نداره هزینه اش

فرقی نمیکنه ازاده کلا

اره باید دکتر بنویسه

اگر بیمه داری وگرنه نه بری انجام میدن

سوال های مرتبط

مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریامهر مامان آریامهر هفته سی‌ام بارداری