۴ پاسخ

شیرخشک کم و زیاد نکن خدای نکرده اسهال یا یبوست میشه
شکمش و مقعدش با روغن چرب کن، اگر خیلی اذیت بود میتونی مقعدش با یه گوش پاک کن چرب تحریک کنی گاهی بعدش دستشویی میکنن

گلم چقدر میدی شیرخشک؟
شیر خودتو هم میدی یلنه

ببین گلم در هیچ صورت نباید شیر بچه روکم یا زیاد کنی آخه این تغذیه بچس میتونی داخلش روغن با تجویز دکتر بریزی اما کموزیاد کردنش نه .قرارم نیس ما مادرا هر حرفی دکتر زد بگیم درسته و انجام بدیم
مثلا بچه من اسهال شدید داشت و وزنگیری نداشت یکماه کامل اسهال بودبردیم بهترین دکتر مثلا شیراز دکتر بچم فرستادموپ پیش اون دکتر دکتره گفت داخل شیرش قند روغن بریز گفتم بعد خوب شدنش اسهالش گفت نه از همین امروز گفتم آخه بچه اسهاله بدتر میشه گفت تو بریز من اینکارونکردم برگشتیم بردم پیش دکتر خودش گفتم گفته روغن وقند بریز داخل شیرش باوجود اسهالش گفت وای نه مگه قصد جون بچه رو کردیم ای بابا این چه تجویزی بودع چه خوب ک این اشتباه و نکردی گفتم همسرمم گفته اینقدر هزینه کردیم رفتیم الاف حداقل حرف دکتروگوش کن من گفتم نه ینی ما تااین حد هم حالیمون نیس که شیرینی و روغن اسهال رو‌بدتر می‌کنه بچم آب شدع بیام ایناروبدم دوراز جون بچموبکشم مگه دیونه ام
زدیش هم نه خوبه اما بازم باید جاش گرم نباشه اگه شیرخودتو هم میدی گرمی نخوری چون اگه رعایت نشده ممکنه بره بالا

دکتر به من گفت تا ۳ روز پی پی نکنه طبیعی شیر خشکم هر ۳۰ سی سی یک پیمانه سر صاف آبکی کنی اصلا فایده نداره زردی ۹ خوبه ولی حواست باشه بالا نره

سوال های مرتبط