من فقط پاهاش و بستم تا کمتر تکون بدع ازیت شه کمپرس سرد هم می زاشتم گریه می کرد بد تر بدش بود منم نزاشتم دیگه فقط سر ساعت شربت بهش می دادم و زیاد هم جا به جاش نمی کردم امروز هم قصد ندارم کمپرس گرم بزارم شکر خدا حالش هم خوبه
ربع ساعت بیست دقیقه قبل زدنش بهش پاراکید بده
قطره پارکید هر چهارساعت حتما بهش بده کمپرس سرد تا بیست چهارساعت براش بزار ..واکسن دوماهگی پسرم خیلی اذیت شد ولی چهارماهگی کمپرس سرد براش گذاشتم ن درد داشت ن تب
کمپرس بذار
دما بدنشو مدام چک کن
لباس خنک تنش کن
خونه رو خنک نگه دار
پارکید هم سر وقت بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.