۱ پاسخ

تنها راهش اینه لباسش کم باشه و هر ۴ ساعت استا بدی.
تب رو که همه دارن اینکه شدید نشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی