۱۱ پاسخ

قبلش یکم قطره استامینوفن بده بهش

ببین همین که زدین همونجا یکم که میگن بشین صبر کن چند دقیقه بعد اون ده دقیقه یا یک ربع بعدش سریع بهش استا بده من که اینکارو کردم سر هردو واکسن تب نداشت خداروشکر

هیچی راحت بخواب فردا که زدی اگه اذیتت کرد استرس بگیر دختر من که اذیت نکرد .

همون بعد واکسن بهش استامینفون بده قبلش نده ولی تا میتونی همون بعد واکسن زود بده کمپرس سرد حتما بزار خیلی خوب هر ۴ ساعت قطرسو بده انشاالله دوروزه خوب میشه

پسر من اصلا اذیت نشد کلا دو بار استامینوفن دادم بهش اونم بیقراری نداشت خودم دادم از دوماهگی خیلی بهتره بنظرم

بخواب الان فقط . فردا اگر صبح زود نه اینا زدی از ساعت سه تب می‌کنه ... من صبح زدم دارم پاره میشم از خواب هی می‌ره بالا تبش میارم پایین

روز اول هر۴ ساعت پاراکید بده وروز دوم هر۶ ساعت
روز اول کمپرس سرد بزار روز دوم کمپرس گرم همین

فقط قنداقش کن

آسون تر از دوماهگیه

منم واکسن دوماهگی دارم فردا توصیه ای داری؟ 🥲

دختر منم پس فردا داره استرس گرفتتم

سوال های مرتبط

مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی
مامان علیسان‌کوچلو🩵 مامان علیسان‌کوچلو🩵 ۱۶ ماهگی