۴ پاسخ

عزییزززممم،گناه داره فسقلی،خیلی زوده
حتی تمرین نشستن میگن زوده واسش
الان تمرین گردن گرفتن و گرفتن اشیا با دست باید انجام بدی

هنوز زوده عزیزم مگه نوزاد ۳ماهه پاهاش چقدر جون داره زود خسته میشه

نگران چی؟
الان اصلا نباید رو پا بگیریش به لگن و ستون فقراتش اسیب میزنی
این بچه کم کم باید بگیره بغلته برای ایستادن ۱۱ ۱۲ ماهگی تلاش میکنه

یعنی چی؟ مگه الان اصلا باید روی پا بگیری بچه نوزاد رو😕😕😕

سوال های مرتبط