من موقعی ک واکسن زد خیلی گریه کرد بعدش تا نیم ساعت دل میزد
ولی بعد ک اومدم خونه قطره دادم خوابید
خداروشکر گریه اینا هم زیاد نکرد تبش هم یبار فقط تا ۳۷.۸ رفت
دختر من اصلا پاهاش دردنداشت ولی خیلی شدید تب کرد مجبور شدم براش شیاف بزارم
پسر من واکسن که زد خیلی گریه کرد بعد شربت دادم گرفت خوابید بیدار شد طوری گریه کرد که ترسیدم زنگ زدم شوهرم برگشت خونه ،فک کنم پاهاشو تکون میداد دردش میگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.