واکسن دوماهگی بچمو زدم خیلی بی قراری میکنه😓😓😓

۴ پاسخ

بیقراری سه چارساعت اوله بعد اون پاراکید بدی فقط میخابه

منم امروززدم بچم ازگریه هلاک شدپاشوخیلی تکون میده دردش میادازخاب میپره طفلکم
قمارایناروهم ازاول ک دنیااومدبدش میومدنمیذاشت

بگردم🥺🥺

کی زدی عزیزم دختر منم امروز زده
استامینوفن بده قنداقش کن تا بخوابع

سوال های مرتبط