آره پسر من خیلی اذیت شد
دیار برای دوماهگی اذیت شد اما چهار ماهگی اصلا
چند روز بعد میبرمش برا واکسن دو ماهگی و استرس دارم که نکنه خیلی بیتابی کنه
پسر من دوماهگی اذیت نشد اصلا ولی ۴ ماهگی خیلی اذیت شد
نه خداروشکر
پسر من تب نکرد فقد یکم درد داشت
یه هفته دیگه واکسن چهار ماهگی داره خدا کنه اینم مثل دوماهگی سبک باشه براش🫠
شنبه میرم واکسن ۴ ماهگی
نه دختر من فقط یکم تب داشت
دختر من نفهمید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.