۹ پاسخ

آره پسر من خیلی اذیت شد

دیار برای دوماهگی اذیت شد اما چهار ماهگی اصلا

چند روز بعد میبرمش برا واکسن دو ماهگی و استرس دارم که نکنه خیلی بیتابی کنه

پسر من دوماهگی اذیت نشد اصلا ولی ۴ ماهگی خیلی اذیت شد

نه خداروشکر

پسر من تب نکرد فقد یکم درد داشت
یه هفته دیگه واکسن چهار ماهگی داره خدا کنه اینم مثل دوماهگی سبک باشه براش🫠

شنبه میرم واکسن ۴ ماهگی

نه دختر من فقط یکم تب داشت

دختر من نفهمید

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی