۲ پاسخ

نه کمی
اونم با پاراکید کنترل شد

من نه خداروشکر دوبار دمای رفت تا ۳۷.۴ ولی باز اومد پایین
البته من پاراکید نتونستم بدم بهش میاورد بالا شاید اونم می‌خورد کلا دیگه همون هم نمی‌رفت بالا

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی