خانما واکسن دوماهگی بچه هاتون زدین اللن

۴ پاسخ

اره دیروز زدیم

من زدم قبلش استامينوفن دادم بهش بعد هر ۴ ساعتی خیلی اذیت نشد

یکشنبه باید بزنه

اره زدیم

سوال های مرتبط