۱۰ پاسخ

اخ گناهن. پاراکید بدین بهشون چارساعتی فردا انشا الله خوب میشن همون ساعت واکسن زدن تاهمونساعت ...خوب میشن مگر اینکه پاش سفت کرده باشه یروز دیگه هم درد داره آهسته مای بی بی رو عوض کنید گناه دارن

عادیه بغلش کن

قطره پاراکید هر ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه بده

استامینوفن بهش بده هر چهار ساعت

شربتاشو بده قنداقش کن باز نباشه عزیت میشه

اره ابجی

پاش درد میگیره تکون که میده برای اینه
قنداق سوئیسی اگر داری عالیه بین پاهاش فاصله میفته تمیتونه تکون بده دردش نمیگیره
اگر نداریم که چیزی بذار بین پاهاش بالشی چیزی، با روسری ببند که کمتر تکون بده

منم پسرم امروز واکسن زدم تب نکرده خاب اما یکم بیقراری میکنه

حتی اگه تب هم نداره استامینوفن بده چون درد داره

منم دخترم امروز زده هی پاشو تکون میده گریه میکنه🥲🤦‍♀️ولی تب نداره خداروشکر

سوال های مرتبط