چالش واکسن دوماهگی
گریه و بی قراری تب🥲

تصویر
۵ پاسخ

منم دوروز چهارماهگی زدم خیلی بد بوده تا الان

منم الان از بهداشت رسیدم خونه
طفلی خوابه پاراکید خورده

ما چهارشنبه یا پنجشنبه میزنم براش ان شاءالله که همه بچه ها این دوران بدون تب بگذرونن

منم الان زدم

من الان زدم

سوال های مرتبط