مامانا سیب درختی چطوری به نینی بدم ؟

۳ پاسخ

بپز عزیزم من اب پز میکنم تو آسیاب پوره میکنم قشنگ مثل فرنی میشه

زوده بهش بدی متوجه طعم می شه
بخار پز کنی خوبه
بریزی تو فرنی

میشه داد؟
من تاحالا هیچی بهش ندادم

سوال های مرتبط

مامان ضُحیٰ🩷 مامان ضُحیٰ🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آدرین جان🤍🥹 مامان آدرین جان🤍🥹 ۶ ماهگی
مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وسوم بارداری