۶ پاسخ

منم شیر خشت برا نوزادم خریدم و ترنجبی فقط خودت باید بخوری

شیر زیاد بهش بده خنکی بخور خودت

شیرخشت برا نوزادت بده کم

ترنجبی بخورخودتتت

خودت عرق کاسنی بخوری خوبه انگار. بچه هم باید خوب جیش کنه. روزی حداقل ۶ بار پوشکش خیس باشه و جیش کرده باشه. اگه شیرت کافی نیست احتمالا باید شیرخشک بدی. از دکتر مشورت بگیر حتما

شیر خشک بهش بده تند تند .اگ شیر خودتم میخوره روزی یک لیوان ترنجبین شیر خشت گل بنفشه دم بده بخور .من ب پسرمم ۳۰ سی‌سی میدم تو دستگاه هم بزاری زودتر میاد پایین .
ها راستی خودتم عرق کاسنی و شاهتره بخور صورت و دست پا پسرم با پنبه و کاسنی بشور

سوال های مرتبط