۷ پاسخ

ببر متخصص کنار رعایت غذایی دارو هم بخوره

اول سیب خیار گوجه شکلات شیر حبوبات نخور من تخم مرغ خوردم اذیت شد
آبگوشت بپز بدون نخود کم ادویه بدون رب
مثلا گوشت تو شیشه کن
یا گوشت بلدرچين آبگوشت کن
ماهی درست کن
دمی درست گن گوشت ریش ریش کن
مثلا شوید پلو ...نگاه رو برنجت یا هرچی‌میخوری ادویه کاچی بریز یا تو‌طول روز ..آب جوش داخل فلاکس بریز با زیره مادام همون بخور

شربت بگیر از داروخونه واس نفخش

من همه چی میخورم ولی بعد هر وعده یک استکان عرق چهل گیاه میخوره

سوپ بخور
گوشت بپز با سیب زمینی و هویج با گوشتکوب برقی میکس کن توش جو دو سر یا یکم رشته بریز آب قلم بریز که مقوی باشه و بخور
یه بار با مرغ درست کن که تکراری هم نباشه
غذاهای پروتئینی بخور

کلاب بخور فیله مرغ گوشت بخور

عزیزم بچت هم خودش رو فشار میده که پوستش قرمز یا حالت سیاه و کبودی بگیره بخاطر نفخی که داره یانه گریه هم میکنه از دلپیچه

دمپختی ساده
ابگوشت
فعلا فقط همینا

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۵ ماهگی