۴ پاسخ

من ۴ ماهگی ی دوره بی بی سد دادم و ساعت خوابشو تنظیم کردم ‌. اگه هدف داشته باشی خوبه نه اینکه فقط بخوای بخوابونیش .
ی چند شب هم سیموسد دادم ولی برای ما همون بیبی سد بهتر بود .
مثلاً ۳ شب می‌خوابید من ساعت خوابشو کشیدم رو ۱۲ . الان چند ماهه همون ۱۲ خوابه
ولی میگم باید هدف داشته باشی وگرنه تاثیری نداره

گیاهیه یسری گیاه آرامش بخش
ولی زیاد بهش نده که عادت کنه

نکن عزیزم در عوض راز خابشو پیدا کن

ن میخای شربت خاب بدی بهش؟

سوال های مرتبط